divendres, 28 de març del 2014

ARA SI. GRÀCIES!

Ara si. Ara ja ho dic: HE GUANYAT EL PRIMER PREMI del concurs de relats breus Àrtemis. Ja fa quinze dies que me'l varen donar i ho dic ara perquè ja m'he fet a la idea, perquè m'he tret la vergonya de les
butxaques i l'he llençat ben lluny, perquè estic molt contenta i ho vull compartir amb qui ho vulgui saber i amb qui ho vulgui llegir. Aquesta és la introducció al relat. Si algú vol llegir el conte sencer, l´hi deixaré encantada. Títol: CAFÈ AMB GEL.

Aquesta història va néixer a la piscina d’un hotel de Menorca. No és una història real. És inventada a partir d’una dona que sempre estava sola a la piscina de l’hotel i repetia diàriament els mateixos gestos quan estenia la seva tovallola, quan prenia un refresc de cola o quan es ficava a l’aigua. Va cridar-me l’atenció la seva soledat enmig de tantes famílies, dels jocs dels nens. Semblava no immutar-se per res. Va ser el tercer dia de veure-la que vaig decidir inventar-me un personatge i una vida per aquella dona de la qual no en sé res i que em va semblar fins i tot inquietant. I és així com va sortir la Nati, la protagonista d’aquest relat que any rere any intenta ser feliç i canviar el seu destí durant les vacances d’estiu.

Alguns ja coneixeu la Nati: en vaig vaig fer un tast al blog. Un tast que vaig treure per poder fer-la créixer, donar-li la vida que no tenia i ara ja té. Penso que potser madurarà, farà via i em donarà peu a escriure més relats.
A tots aquells que m'encoratgeu a escriure, al jurat del concurs, als que ja ho sabíeu i heu estat capaços de respectar el meu silenci: MIL GRÀCIES!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada